tears in heaven

Kom hem från Simon och Västerås igår.
Det var varit underbart, så sjukt roligt .
Saknar det redan.
Men jag ska antagligen åka dit igen på höstlovet, eller så ska Simon komma hit.

Just nu är jag i övrigt trött, väldigt trött. Jag har inte alls sovit mycket dom senaste dygnen och i morgon börjar skolan.
Jag orkar inte med skolan, samtidigt som det ska bli kul på något sätt.
Men jag orkar inte med stressen, prestationsångesten och allt runt omkring det.

Det bästa är väl att innebandyn börjar, att vi kan börja repa igen och att träffa allt folk jag inte har sett på länge.
Man får väl se det ljusa i det.

Min väska försvann också på bussen upp till Västerås. Men idag så ringde någon, så jag kommer få tillbaka min väska. :)

Jag har inte alls mycket att skriva, jag är grymt dålig på uppdatera också, men det ska det bli ändring på.


Kommentarer
pojkven

UPPDATERA OFTARE! :D::D:D

2008-08-31, 13:46:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback