Neverblue

Jag är faktist riktigt glad trots omständigheterna.
Bandet går riktigt bra just nu.
Lusserocken gick väl inte jättebra, men det var inte vårat fel och jag ser det bara postivit.
Nu har vi cirka 2 spelningar inbokade och får red på 3 till senare idag / i moron.
2009 kommer bli helt otroligt roligt och jag är hur pepp som helst.
Vi har dock blivit av med våran lokal fram tills januari.
Men det blir till att repa i mitt garage.
Det är fett.



15 januari 2009
Musikens hus, Göteborg.

Förköp: 80 kr.
Dörren: 100 kr.

Insläpp klockan 18.00
Vi går på scenen 20.30

Bor ni i närheten, så snälla kom.
Det är nämnligen så här att det är en tävling i olika steg. Och första steget går ut på att dra så mycket folk som möjligt för att kunna få deras röster.
På så sätt går man vidare till steg två.


22 februari 2009
Mariestads Teater, Mariestad.
Pris i dörren: 40 kr.
Insläpp 17.00
Vet ej när vi går på scenen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback