-

Helgen/veckan har vart helt okej.
Var hemma från skolan hela veckan dock, fyllde år på fredagen också. Då var Jacob, Tove och Otto så snälla att dom kom hem till mig med choklad och gjorde mig sällskap för jag var ensam hemma. :)
På lördagen kom Josefine hit, fett me mys <3
Hon kom hit på söndagen också, ochjag var lycklig gånger 10000 <3

Och idag ville jag inte gå til skolan heller så jag stannade hemma lol.


Plus att allting känns helt jävla fel just fär tillfället, ingenting känns rätt.
Och jag måste lära mig mittensolot i Welcome home sanatarium tills i morgon och det känns helt hopplöst, så jävla svårt >: blö.

Well, jag har blivit oaktiv här inne. Inte alls bra, men jag ska ändra mig (y)

Kommentarer

yay blogga mera! :D

2008-05-13, 07:08:50

jo det var trevligt att träffa dig på söndagen med!!

häst.

2008-05-19, 18:13:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback