Söndag

Jag känner verkligen att jag är sjukt aktiv. Anledningen att jag aldrig skriver är att jag fortfarande väntar på att jag ska hitta ork att skriva om Green Day helgen. Men det verkar aldrig bli av, antar att det är för påfrestande för mig att skriva om det, jag mår helt konstigt av bara tanken att allting har hänt. Men innan nyår ska det bli av iallafall, det lovar jag mig själv!

Well, har hänt mycket sedan jag skrev sist, framförallt för bandet. Vi har spelat massa spelningar runt om och har lyckats ta oss till final i Partillerocken där vi lyckades komma på en fjärdeplats och vann 16 timmar studiotid uppdelat på två dagar, hur grymt som helst! Jag är verkligen nöjd med placeringen då de tre banden som kom före oss är helt galet bra och förtjänade sina placeringar. Att komma fyra av 35 band känns grymt!

Vi har även spelat på Lusserocken i Lerum som förband åt Johan Palm och The Berndt. Måste säga att det är en av de roligaste och bästa spelningarna vi har haft. Publiken var perfekt, sjöng med, skrek och stod inte still en sekund, instrumentalt satte vi allting och allting bara stämde helt enkelt. Therese Hammarstrand, våran nya sångerska som har ersatt Gabi som hoppade av av olika själ gjorde sin andra spelning med oss och gjorde en sjukt bra spelning, tog för sig, rörde sig grymt och sjöng bra som fan. Allt känns så galet mycket roligare och bättre nu med ny sångerska, känns som vi tagit ett steg vidare och utvecklats mera, sjukt kul.

I januari har vi just nu en hel del spelningar inbokade, fyra dagar i rad, ska bli sjukt kul, finns inget roligare än att spela live. Vi ska även in i studion igen i mars - april någon gång, ska bli galet skönt att äntligen få ersätta de gamla kassa inspelningarna!

Om fyra dagar är det även julafton och snart är året slut, vart tog det vägen? Var det inte nyss det var sommarlov och julafton? riktigt läskigt. Mindre bra att jag inte köpt en enda julklapp än, men det löser jag i morgon!

Pösshej.

Datumen för januari:

Torsdagen den 14 januari - Fabriken i Alingsås
18.00, gratis inträde

Fredagen den 15 januari - 1200 kvadrat i Frölunda, Göteborg
18.00, gratis inträde

Lördagen den 16 januari - Hemgården i Borås
18.00, gratis inträde

Söndagen den 17 januari - Pustervik i Göteborg
17.00, 50 kr inträde.

mera information finns på myspace - http://www.myspace.com/neverbluetheband
bli ett fan av oss på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=847705460#/pages/Neverblue/47999983899?ref=ts




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback