22.39

Åkte nyss ut och skatade, helt ensam. Känns lite skumt faktist, men det var väldigt skönt att bara åka runt och leta nya spots och samtidigt rensa huvudet på det mesta. När klockan vart ungefär 10 började det mörkna, och då slog det mig att sommaren faktist börjar gå mot sitt slut, fastän den egentligen knappt har börjat. Det känns som om sommarlovet bara har pågott i ett par dagar, samtidigt som det känns som om det har varit i flera månader nu. På torsdag har halva sommarlovet gått vilket innebär att det är 5 veckor kvar tills skolan tar start igen. För lite mindre än en månad sedan var det sommarsolståndet, två dagar efter midsommar för att vara mera exakt. Då stod solen som högst på himlen och den natten var den ljusaste på hela året. Solen gick faktist aldrig ner. Därefter har det blivit mörkare och mörkare och nätterna har blivit kortare och kortare. Snart äre det vinter !? Jag menar, för en och en halv vecka sedan när jag var ute och åkte med båten på landet var klockan runt midnatt och solen hade inte gått ner än, men nu är det helt kolsvart vid 11. Det ger mig en konstig känsla och jag blir stressad av tanken att  snart är det höst, mörker, plugg och konstant stress som gäller. Jag gillar inte det här.


ibland tar min gamla trasig kamera helt okej bilder, haha.

Kommentarer
i.

Njut av sommaren så länge den varar då!

Det är alltid lika trist när det blir höst igen, men njut av sommaren och sedan av dom andra årstiderna, så är sommaren snart här igen!

2009-07-14, 11:37:09

SV. Yes, du har rätt! Men det är svårt att inte tänka så ;)

2009-07-14, 13:28:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback