23 juli

Pillan fyller år, grattis.

Det regnar helt sjukt mycket ute, jag orkar inte , jag vill ha sol.

Satt och letade green day biljett till christoffer nyss och shit vilka priser dom ligger på på andra handsmarknaden, allt mellan 1000 - 2000 för en ståplats. Jag är glad att jag lyckades köpa min för 520 kr. galet. Det börjar närma sig nu, bara några månader nu, och jag blir lika skakig varje gång jag tänker på det. Inte nog med det har de börjat spela massa gamla låtar såsom Macy's day parade, 2000 light years away osv, och en ny osläppt låt vid namn "Drama Queen". Det kommer bli magiskt.
   Satt uppe halva natten och gjorde om bandets myspace, så nu är den iaf en aning snyggare. Dock inte jättesnygg, men den duger tills vidare då vi snart ska byta namn och fixa ny myspace och så. Ska bli nice.
   På fredag ska jag på bio och se harry potter, jag har sjukt höga förväntningar på den och det ska bli kul !  Anteckna.

pöss


Kommentarer

fan, tänk om de spelar 2000 light years away liksom :D Galet!

2009-07-23, 19:11:04
i.

ha inte för höga förväntningar på filmen, för då blir du besviken! men vissa effekter är pussigt bra!

2009-07-25, 16:31:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback