Torsdag 9 juli

Första inlägget i juli.
Ännu en månad har försvunnit och lever numera bara kvar i våra minnen,och det är ytterliggare ett par veckor mindre kvar av sommarlovet. Juni har varit rätt händelserik, samtidigt som det inte alls har hänt så mycket. Skolan har tagit slut och sommarlovet som var menat att bli det bästa någonsin, vilket jag inte är säker på än, har inletts, har spelat live med bandet, både med och utan filip, har varit på metaltown där jag såg bla Marilyn Manson för andra gången, varit på musikläger med bandet, varit på landet, bevittnat världen sörja ett av våra största underbarn någonsin - Michael Jackson och bara tagit det lugnt helt enkelt.

Nu är jag hemma från landet och tre veckor i Lerum / Göteborg väntar innan jag åker iväg till grekland. Det ska bli så sjukt härligt att komma bort från allting och Sverige och bara ta det lugnt med familjen i värmen :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback