29 juni

Jag känner mig helt off när det gäller bloggandet just nu. Har verkligen haft fullt upp. Var på musikgrejs med bandet i vårgårda tre dagar där vi repade och hade spelning och så i några dagar och sedan har det varit Metaltown och massa mera. Måste tilllägga att Metaltown var helt sjukt grymt. Framförallt Marilyn Manson. Jag måste erkänna att han var mycket bättre sist jag såg honom i scandinavium, men han var helt klart godkänd nu med!

I morgon bär det av till landet igen, stannar där tills på söndag. Ska bli skönt att koppla av ett tag nu efter att haft fullt upp.
Känns som det här sommarlovet har gått rätt långsamt än så länge, och det är jag hur glad som helst över för jag vill verkligen inte ha höst och kallt än. Även fast jag äntligen skall få se Green Day i oktober så vill jag att tiden skall gå långsamt, jag är grymt rädd för att se dem. Jag vet inte hur jag kommer reagera eller någonting. Det känns som att allting som hänt de senaste åren bara kommer komma över mig på en och samma gång och jag kommer få någon sorts känslosam urladdning? Går inte förklara vad jag menar, men det kommer bli en helt otrolig upplevelse.

<3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback