Måndag 1 juni

Har inte hunnit blogga på ett tag, har gjort massa kul saker.

Igår drog jag och Christoffer ut och skatade och tittade på pillans, ellies o massa andras pjäs. Hade jävligt trevligt faktist. Träffade även Stella en sväng som hade varit på Liseberg. Det var verkligen hur varmt som helst ute och svettet bara rann ner. Varm och dum som han är så fick Christoffer för sig att åka ner för en sjukt brant och lång backe, vilket jag påstod bara kunde sluta illa, men nejdå, han skulle testa iallafall. Påvägen ner möter han två gummor som glatt traskat uppåt backen, självklart vägrar de akta på sig och Christoffer flyger av skateboarden och landar på armen. Fyfan. Han kunde knappt röra armen, men vi fortsatte skata i säkert tre timmar till innan han hade så sjukt ont och armen var riktigt uppsvullen, så han åkte iväg till sjukhuset där han fick reda på att han hade en spricka och fick gips som han ska bära i fem veckor. Grymt tråkigt att behöva skata utan honom i fem veckor. Menmen, det är smällar man få ta.

Idag, första juni!
gick jag till skolan trots att jag har prao-vecka. Anledningen varför jag gick dit vara för att min prao-handledare Silver från Hardcore Superstar som jobbar på MUG - Musik utan gränser på Grönsakstorget i Göteborg helt enkelt inte hade hört av sig om vilka tider jag skulle jobba och liknande. Det slutar med att han efter lunch ringer upp mig och berättar att han inte hade dubbelbokat sig, inte trippelbokat sig, utan lyckats anställa fyra stycken (!!!) praoer på en och samma vecka. Så jag kunde helt enkelt inte komma till dem den här veckan. Sjukt dålig stil att lyckas göra så. Men han satte upp mig på någon lista så att jag får praoa nån annan gång sa han, ahahha gulligt. Efter skolan skatade jag järnet, haah.. Eller aa, skatade i garaget, litet men roligt. Gick väldigt bra faktist, så det var roligt.

Måste även säg att jag har börjat tänka allting jag säger på FRANSKA! !? så fort jag säger någonting får jag för mig o tänka ut hur det skulle bli på franska. Grymt irriterande. aaaah.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback