onsdag 3 juni

Att bara stå och se på, utan att agera. Att bli en del av situationen på grund av sin tystnad. Att bli skyldig till någonting så fruktansvärt. Allt på grund av rädslan. Silence is the enemy. 

Idag blir det rep, hoppas det går bättre idag än igår, och efter det blir det till att träffa Louise, var jävligt längesedan, så ska bli roligt!

Btw tycker jag verkligen inte om Thomas Silver från Hardcore Superstar för tillfället. Jag skulle praoa på MUG - Musik utan gränser, i Göteborg med honom som handledare. Men så ringde han häromdagen och sa " Hej, jag har lyckats dubbelboka mig, står här med två praoelever plus en tredje som ringer och inte fattar någonting och har dig med. Så du är välkommen tillbaka i höst, tack hej". Förjävla dålig stil, man får väl se till att ha koll på sina saker. Sjukt sur blir jag. Så veckan får spenderas i skolan tillsammans med Oliver, Martin och Elias, och det vi får göra är att måla om klassrum. Liksom vafan?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback