Torsdag 4 juni.

Dagen spenderades i skolan, började måla väggarna och jag tycker det börjar bli riktigt bra faktist. Vi har valt att ha en blå fondvägg och resten av väggarna i lite ljusare blå med gråa nyanser. Har färg överallt nu, mina skor är nästan förstörda, haha.

I morgon bär det av mot Västerås, Stockholm och Bruce Springsteen. Skall sova hos Simon och det ska bli så underbart och roligt att träffa honom, sist var i oktober. Det är inte så kul att bo så långt bort ska jag säga. Men det gör det ju också rätt speciellt när man träffar varandra. Haha, nu låter det som vi är tillsammans, men det är vi inte!

På söndag natt åker vi in till Stockholms stadion för att köa till The boss. Grymt roligt skall det bli att se honom, kommer nog bli mäktigt. Han spelar sina första spelningar i dag och i morgno, just på Stockholms stadion, får hoppas att han värmer upp ordentligt och är riktigt pepp inför söndags-spelningen. Spelar han inte The Rising kommer jag bli ledsen, haha!

Nu måste jag packa, så hejsvejs!

Kommentarer
pixx

hej du måste höra av dig för ja kommer sakna dig jättemycket och jag gillar inte din mobil för tillfället >:

<3

2009-06-04, 17:30:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback