Utkast: Yes, vakande ...

Yes, vakande upp hos Pillan i morse, sjukt mys! Sedan stack jag hem innan jag ringde Otto, vi drog iväg till stan och shopade. Eller det vart inte så mycket shopande för mig, kikade mera runt, otto köpte dock ett par skor och ett par t-shirtar.
Hittade en keps jag vart hur pepp som helst på att köpa, men självklart räckte inte pengarna till med tanke på att jag ska till Stockholm och Västerås nästa vecka.

Jag köpte dock ett par Solglasögon. Kände att det behövdes, och det var ett tag den jag köpte någonting liknande, så det var skoj.

Prestige Solglasögon
Stadium, 179 :-





Vill du få flera hundra nya läsare, klicka här: http://www.viraltrafik.se/?heartgrenade

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback