3 februari 2010

Ändrade layouten igen, känns som man aldrig kan bli nöjd, lär väl ändra snart igen haha.
Jag måste skriva klart mitt inlägg om Green Day också, jag orkar aldrig, det är så sjukt svårt att skriva om det, efter ett tag sitter jag bara och skakar och tittar in i väggen. Jag kan inte förstå att det har hänt och när jag sätter ord på det så känns det som att jag upplever det igen fast vid medvetande den här gången, och så reagerar jag helt skumt, jag tror nog inte det går att förstå vad jag menar om man inte själv har varit med om det, och hur många har varit med om det? Jag känner bara en - Peter, som har stått på scen med Green day också. Han förstår nog vad jag menar.

Ute är det helt vitt, det är helt täckt av snö. Nu har det  iochförsig varit snö ute i någon månad, men det känns alltid som att vi svenskar blir lika chockade varje gång det kommer snö. Det kommer ju ändå snö varje år, varför ska man då bli så chockad och stå där med dåliga kläder, skor, och oförberedd. Att västtrafiks tåg och bussar är konstant försenade nu bara för att det är snö och kallt ute är nog det värsta. Föreberedelse borde ju vara A och O för dem som har ett så stort inflytande på samhället. Det är ju bara pinsamt ifall de inte har byggt sina fordon så att de ska klara lite kyla eller värme.

Well, på fredag spelar bandet i Floda lada av alla ställen. Jag kan väl inte påstå att jag är jättepepp, känns rätt random att spela där. Men det blir nog kul och jag lär vara pepp på fredag. Nästa vecka flyttar vi även in i en ny replokal som även har studio, ska bli grymt skönt och kul. Äntligen kommer vi ha möjlighet att repa och spela så mycket som krävs, känns underbart.

Pöss

Kommentarer

HIHIHI. du är söt hihi

och ofta du har gjort designen? vafan :(

jättefin ju. åh... jag måste också fixa en ny

2010-02-03, 21:05:41

^ står ju vem som har gjort designen x)

2010-02-03, 22:13:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback