4 maj 2010

Tror att jag gjorde sex prov förra veckan, tre nationella och tre ordinarie prov. Kan ju inte förneka att jag är trött på skolan och att det ska bli underbart med sommarlov.

Kommande 1 ½ månaden är helt sjuuuk.


30 april - Live Floda Nova, Floda
8 Maj  - Live Röhsska Museet, Göteborg
10 maj - STUDION!
11 maj - STUDION!
12 maj - STUDION!
14 maj - Live K-redrock, Kållered
15 maj - Live Fabriken i Alingsås
22 maj - Live Folkets park i Alingsås UTOMHUS!
29 maj - Live NNP, Lindome UTOMHUS!
xx maj - Pressfoto inför EP
xx maj - Release av Ep'n
5 juni - Green Day LIVE ULLEVI.
15 juni - Flyg mot manchester i England
16 juni - Green day LIVE MANCHESTER
17 juni - London
18 juni - London
19 juni - Green day LIVE WEMBLEY STADIUM!
20 juni - London / förhoppningsvis paramore

 

Så jävla mycket jag är nervös för, framförallt alla Green Day konserter och resan till England. Men det ska bli sjukt roligt, en upplevelse för livet, inte varje dag man gör sånt liksom!

Jag är även så sjukt jävla stört taggad inför att våra nya låtar kommer ut så att folk äntligen kan få se vad vi går för. Demon på Myspace just nu är så jävla kass inspelning + inte Therese på sång så att folk får helt fel uppfattning. Det är också en sak jag är nervös för - att inspelningen inte skall gå som planerat så att det inte alls blir så bra. Men jag tror nog det ska gå vägen.

Btw våfflor är gott, och  hur i helvete kan det vara MAJ redan !?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback