Neverblue - Burning

Mitt band Neverblue har precis släppt den andra singeln från vårat kommande debutalbum. 
Låten känns rätt speciell. Vi fick chansen att framföra den live i Scandinavium i oktober 2011 och det är någonting jag alltid kommer minnas och tänka på när jag hör/spelar den här låten!

Lyssna gärna in den och kommentera gärna något om ni gillar den! :]
Lyssna här:







Liveklipp när vi spelade låten i Scandinavium: 

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/q5ec-UuoNVI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kommentarer
Ev

Skrev en skit lång kommentar men det kom inte fram...... Saknat o älskar dig.

2012-02-16, 23:25:15
Evelina

Var I vans idag, de kostar 44,99 här, vet inte hur mycket billigare det är... Ska tilll camden imon hihi. Saknar dig, hatar att se alla par på stan, får mig att tänka på dig ännu mer :( vi måste åka hit någon gång hihi. Åh bäst är du. Har As ont i magen så ska nog sova snart, vi hörd imon, puss älsking <3 du får kommentera på min blogg som svar om du vill hihi, puss puss puss. (kommer inte in på twitter, fb)

2012-02-16, 23:30:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback